Camoufleren van huidaandoeningen

Camouflage kan bij veel huidaandoeningen een oplossing bieden. Een aantal huidproblemen gaan samen met kleurverschillen zoals melasma, vitiligo, wijnvlekken en postinflammatoire hyperpigmentatie. Camouflage zorgt ervoor dat de aandoening minder tot niet opvalt. Het zorgt er niet voor dat de aandoening zal verbeteren of genezen.

Wij maken gebruiken van camouflage crèmes van DermaColor. Deze crèmes bevatten meer pigmenten (40-50% pigmenten) dan de foundations die verkrijgbaar zijn in de winkels (10-15% pigmenten). Hierdoor wordt een dekkend effect bereikt. DermaColor is uitermate geschikt voor alle verschillende huidtypen en kan waterbestendig en veegvast worden gemaakt.

DermaColor camouflage

DermaColor is dè oplossing wanneer uw gangbare make-up niet dekkend genoeg is en de traditionele DermaColor te sterk dekkend is, biedt de Foundation Cream van DermaColor Light uitkomst. Deze foundation is speciaal ontwikkeld om de ruimte tussen make-up en camouflage op te vullen. Dit product bevat ingrediënten die voor een uitstekende verdraagzaamheid van de huid zorgen. Na het gebruik van de Setting Powder over de Foundation Cream is de camouflage langer houdbaar en watervast. En ook belangrijk; de Foundation Cream bevat een zonnebeschermingsfactor SPF 12!

Lycogel camouflage

De Lycogel camouflage is een crème die camouflerend is die direct na de behandeling toegepast kan worden en daarnaast uitermate geschikt is als vervanging van de dagelijkse foundation. Na een behandeling wilt u uiteraard zo snel mogelijk weer de draag oppakken zonder zichtbare kenmerken van een behandeling. Deze Lycogel camoufleert de tekenen van de behandeling en bevordert tevens het herstelproces van de huid. Het geeft een perfecte dekking die er natuurlijk uitziet. Na acne behandeling, micro needling en zowel glycolzuur als Jessner / TCA peeling kan Lycogel direct worden toegepast. Lycogel is waterbestendig en beschermt uw gezicht met parabenenvrije zonbeschermingsfactor SPF 30.

Consult

Tijdens het consult wordt de juiste kleur gekozen. Dit is de kleur die het dichtste in de buurt komt van uw eigen huidskleur. Hierna wordt u aangeleerd hoe u de producten aanbrengt, waterproof en/of veegvast maakt. Om de camouflage vervolgens goed te kunnen reinigen is een speciaal reinigingsproduct en een lotion nodig.

Neem hier contact op met ons voor een consult.