Erg fijn!
Ik had een afspraak voor de Plasma Plexr voor de bovenste oogleden. Ik werd netjes ontvangen. Voor en tijdens de behandeling werd er steeds uitgelegd wat er werd gedaan, maar er werd ook gevraagd of het nog steeds ging. Erg fijn!
Ik had een afspraak voor de Plasma Plexr voor de bovenste oogleden. Ik werd netjes ontvangen. Voor en tijdens de behandeling werd er steeds uitgelegd wat er werd gedaan, maar er werd ook gevraagd of het nog steeds ging. Erg fijn!
Nog geen account?
Een account aanmaken