De gehele sfeer is zo fijn!
De allerlaatste behandeling bij Anouk gehad. Wat een goede en lieve huidtherapeut! De gehele sfeer is zo fijn! Ik zal het zelfs een beetje gaan missen. Maar ben ook héél blij dat mijn tattoo weg is!
De allerlaatste behandeling bij Anouk gehad. Wat een goede en lieve huidtherapeut! De gehele sfeer is zo fijn! Ik zal het zelfs een beetje gaan missen. Maar ben ook héél blij dat mijn tattoo weg is!
Nog geen account?
Een account aanmaken