Mijn huid is al veel gladder geworden
Ik ben al een aantal keer geweest voor acne behandeling. Ben erg tevreden. Mijn huid is al veel gladder geworden door het gebruik van de producten en de behandeling. Het wachten in de wachtkamer, als je wat te vroeg bent voor de afspraak, is zeker geen straf met de heerlijke cappuccino in dit mooie pand.
