ik kom hier een volgende keer graag nog eens terug
Vooraf prettig contact en tijdens intake en behandeling werd de behandeling rustig uitgelegd. Ik vond het fijn dat er echt de tijd voor je wordt genomen, ook als je zelf nog vragen hebt. Heel goed bereikbaar en ook nog eens een fijne parkeerplek, ik kom hier een volgende keer graag nog eens terug.
