Anja

zeer vriendelijk ontvangen

Ik was best nerveus over wat te doen, werd zeer vriendelijk ontvangen door Samira, verschillende opties besproken en behandeling volgde, was best ontdaan met wat het met mijn gezicht heeft gedaan “positieve zin” , voel me weer gezien. Dankjewel. Ik zal jullie zeker aanbevelen