Wilma

Zeer klantvriendelijk Zeer klantvriendelijk. En altijd na de behandeling een lekker bakje koffie.
Lees verder

Monique

Het is een professionele kliniek! Ik ben zeer tevreden over de prettige behandeling! Het is een professionele kliniek!
Lees verder

Joanie

wat een verschil al! Wederom prettig geholpen door Loes. 2e keer beenvaatjes laseren en wat een verschil al! Vakkundig en gezellig
Lees verder

Myrte

Het resultaat is erg mooi Daniëlle heeft mij eerlijk advies gegeven over de behandelingen en de te verwachten resultaten. Tijdens de b...
Lees verder