Wilma
Zeer klantvriendelijk
Zeer klantvriendelijk. En altijd na de behandeling een lekker bakje koffie.
Monique
Het is een professionele kliniek!
Ik ben zeer tevreden over de prettige behandeling! Het is een professionele kliniek!
Joanie
wat een verschil al!
Wederom prettig geholpen door Loes. 2e keer beenvaatjes laseren en wat een verschil al! Vakkundig en gezellig
Myrte
Het resultaat is erg mooi
Daniëlle heeft mij eerlijk advies gegeven over de behandelingen en de te verwachten resultaten. Tijdens de b...