Marlies

De behandeling verliep snel en goed

De behandeling verliep snel en goed. Ik heb nauwelijks restverschijnselen, geen opgezet gezicht geen branderig gevoel, praktisch normaal alleen zonder de reden waarvoor ik naar de kliniek kwam!