Yasemin

er is geluisterd naar mijn wensen

Vandaag heb ik een intakegesprek gehad voor een gezichtsbehandeling. Ik ben goed ontvangen en er is geluisterd naar mijn wensen. Ik ben goed geadviseerd en het voelde erg vertrouwd. Geen onnodige behandelingen geadviseerd gekregen. Bedankt!