Melanie

Erg vriendelijk en behulpzaam

Fijne intake gehad vandaag bij Daniëlle. Erg vriendelijk en behulpzaam en heeft alles goed uitgelegd. Ik kijk er naar uit met de behandelingen te kunnen starten!