Ivonne
heb er vertrouwen in!
Ik vond het spannend, maar de dames stelden mij gerust. Ze werkten rustig en precies en gaven uitleg over wat ze...
Dané
een persoonlijke aanpak
Er wordt echt aandacht aan jou besteed, vooral een persoonlijke aanpak vind ik fijn!
Yasemin
er is geluisterd naar mijn wensen
Vandaag heb ik een intakegesprek gehad voor een gezichtsbehandeling. Ik ben goed ontvangen en er is ...