Ivonne

heb er vertrouwen in! Ik vond het spannend, maar de dames stelden mij gerust. Ze werkten rustig en precies en gaven uitleg over wat ze...
Lees verder

Dané

een persoonlijke aanpak Er wordt echt aandacht aan jou besteed, vooral een persoonlijke aanpak vind ik fijn!
Lees verder

Yasemin

er is geluisterd naar mijn wensen Vandaag heb ik een intakegesprek gehad voor een gezichtsbehandeling. Ik ben goed ontvangen en er is ...
Lees verder